Úvod /
Obchodní podmínky
Vítejte na stránkách společnosti České energetické služby s.r.o.. Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi námi jako poskytovatelem služeb a našimi zákazníky. Používáním našich služeb a webových stránek souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.
1. Obecná ustanovení
- Poskytovatelem služeb je společnost České energetické služby s.r.o., se sídlem č.p. 65, 544 72 Bílá Třemešná, IČ: 09376054.
- Tyto podmínky se vztahují na všechny smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem.
- Jakékoliv odlišné ujednání musí být písemně odsouhlaseno oběma stranami.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je poskytování služeb, které zahrnují, ale nejsou omezeny na:
- Realizaci technologických a energetických systémů
- Poradenskou a projekční činnost
- Instalatérské, topenářské a stavební práce
Přesný rozsah služeb je vždy specifikován ve smlouvě uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem.
3. Uzavření smlouvy
- Smlouva je uzavřena na základě písemné objednávky zákazníka a následného potvrzení ze strany poskytovatele.
- Zákazník je povinen uvést správné a úplné údaje potřebné k plnění smlouvy.
- Objednávka je závazná pro obě strany po jejím písemném potvrzení poskytovatelem.
4. Cena a platební podmínky
- Cena za poskytované služby je stanovena na základě individuální dohody nebo ceníku poskytovatele.
- Platba za služby musí být provedena na základě vystavené faktury v termínu uvedeném na faktuře.
- Při prodlení s platbou si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat zákonný úrok z prodlení.
5. Práva a povinnosti zákazníka
- Zákazník je povinen zajistit poskytovateli přístup na místo plnění a poskytnout potřebnou součinnost.
- Zákazník se zavazuje k úhradě sjednané ceny ve stanoveném termínu.
- Zákazník je povinen oznámit jakékoliv vady nebo problémy při plnění služby bez zbytečného odkladu.
6. Práva a povinnosti poskytovatele
- Poskytovatel se zavazuje vykonávat sjednané služby s odbornou péčí a v dohodnutém termínu.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout realizaci zakázky, pokud zákazník neposkytne potřebnou součinnost nebo nesplní své povinnosti.
- V případě vyšší moci má poskytovatel právo změnit termín plnění nebo smlouvu zcela ukončit.
7. Reklamace
- Zákazník má právo reklamovat poskytnuté služby, pokud nesplňují dohodnuté podmínky.
- Reklamaci je nutné podat písemně do 14 dnů od zjištění vady.
- Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.
8. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce Zásady zpracování osobních údajů.
9. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. O změnách bude zákazník informován předem.
- Veškeré spory budou řešeny v souladu s právními předpisy České republiky.
Děkujeme vám za důvěru a těšíme se na spolupráci.
